ASISTENT/KA KANCELÁŘE A HYPOTEČNÍ SPECIALISTA/KA v Realitní společnosti České sp

  • Liberec

Pracovní místo ( ASISTENT/KA KANCELÁŘE A HYPOTEČNÍ SPECIALISTA/KA v Realitní společnosti České sp ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Náplň práce:
- Administrativní a organizační práce
- Vedení agendy obchodů
- Zajištění chodu kanceláře po provozní stránce
- Komunikace s novými i stávajícími klienty společnosti, dodavateli, úřady
- Administrativní podpora pro realitní makléře
Hypoteční služby pro klienty realitní kanceláře: vyhledávání nejvhodnějších podmínek různých bank pro daného klienta; příprava podkladů ke zpracování žádosti o úvěr; komunikace s bankami a klienty
Požadujeme:
- Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
- Uživatelská znalost práce s PC, MS Office
- Dobré administrativní, komunikativní a organizační schopnosti
- Zodpovědnost, spolehlivost, pečlivost
- Příjemné a reprezentativní vystupování
- Aktivní přístup k zadaným úkolům
- Pracovní zkušenosti na obdobné pozici výhodou
- Úspěšné absolvování zkoušky o spotřebitelském úvěru; nutné dodělat v průběhu zaučení
Nabízíme:
- Zajímavou, zodpovědnou a perspektivní práci ve významné společnosti
- Příjemné pracovní prostředí v menším přátelském kolektivu
- Podporu v dalším vzdělání a školení
- K dispozici pomocnou asistentku
- Dobré platové podmínky s finančními bonusy
- Místem pracoviště je centrum Liberce, Felberova 4
- Nástupní termín dle dohody
- Mzda od 120 do 150 Kč/hod.
Pokud Vás tato pracovní nabídka zaujala a věříte, že byste mohl/a být vhodným kandidátem, zašlete nám Vaše aktualizované CV na email: divizenemovitosti@rscs.cz, bližší informace na tel.: 724 833 611.
Volné místo asistent/ka kanceláře a hypoteční specialista/ka v realitní společnosti české spořitelny pro lokalitu Liberec.

Vložit inzerát