Konzultant/ka

  • Brno

Pracovní místo ( Konzultant/ka ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

První kontakt telefonicky nebo e-mailem

Hledáme nové kolegy, kteří posílí náš brněnský konzultační tým a pomohou s rozvojem systému Byznys. Můžete být absolvent nebo zkušený odborník, u nás najdete uplatnění a smysluplnou práci!
Co budete dělat:
Hlavní činností konzultanta je podpora našich stávajících uživatelů
S nimi budete řešit, jak nastavit systém, aby fungoval v souladu s jejich potřebami
Své zkušenosti jim budete předávat během školení, ať už půjde o základní školení celého systému nebo jen nového modulu
Budete tvořit uživatelské úpravy na míru
U konzultantů vše začíná i končí, proto budete spolupracovat se svými kolegy v rámci celé firmy
Co je potřeba do začátku:
Je důležité mít základy ekonomie, účetnictví a firemních procesů
Také se neobejdete bez základní znalosti Windows a MS Office
Potřebujete řidičský průkaz sk. B, protože cestování bude součástí Vaší práce
Komunikace - klíčem je zjistit co, kdy, jak a proč. A také to umět zpracovat a předat dál.
Při jednání se zákazníky se Vám bude hodit empatie, asertivita i trpělivost.
Týmovost je pro nás důležitá, ale tahle pozice vyžaduje i notnou dávku samostatnosti.
Potřebujeme flexibilního člověka. Jsou situace, které vyžadují bezodkladné řešení.
Co s námi získáte
Stanete se samostatným konzultantem s detailními znalostmi velkého ERP systému.
Poznáte zázemí a chod interních procesů ve firmách různých velikostí i segmentů.
Naučíte se pracovat s databázemi na platformě SQL a budete umět programovat úpravy.
Zdokonalíte své komunikační schopnosti.
Nadstandardní ohodnocení s možností do značné míry ovli

Vložit inzerát