Pracovní místo ( Administrativní pracovník/ce - příjem a zadávání objednávek ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
První kontakt:
e-mailem: mimopacesova@seznam.cz,
osobně: Po - Pá 8 - 9 hod.
Náplň práce:
- zadávání telefonických a emailových objednávek do PC
- komunikace se zákazníky
- příprava a kontrola dodacích listů.
Pracovní doba:
2 týdny ranní 06:00 - 14:30 hod,
1 týden odpolední 14:00 - 21:00 hod,
1 x za tři týdny so (19:00 - 21:00 hod) ne (19:00-21:00 hod) - jedná se pouze o stažení objednávek z portálu.
Benefitem je měsíční příplatek za odesílání sms zprávy, příplatek na ošacení.
Volné místo administrativní pracovník/ce - příjem a zadávání objednávek pro lokalitu Český Brod.