Pracovní místo ( Asistent/ka obchodního ředitele ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Prac. poměr s možností prodloužení, příprava podkladů pro jednání, vedení kanceláře nadřízeného, překládání obch. dopisů a textů, tlumočení obch. jednání (AJ), účast tuzemských i zahran. služ. cest, organizace schůzek a jednání, komunikace s obch. partnery, podílení se na tvorbě řídících a funkč. procesů. SŠ/VŠ vzdělání, výborná znalost AJ (slovem i písmem), samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost, znalost práce na PC (Microsoft Office, Internet), na velmi dobré úrovni, výborné organ. a komun. schopnosti, čas. flexibilita, výpis z TR, ŘP B, praxe výhodou. Příjemné a moderní prac. prostředí, zaměst. benefity. Pouze životopis na e-mail.
Volné místo asistent/ka obchodního ředitele pro lokalitu Uherské Hradiště.