Pracovní místo ( administrativní pracovnice/pracovník/pokladní ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Požadujeme:
- znalost práce na PC; komunikační schopnosti; orientace na zákazníka; příjemné vystupování; zodpovědnost; trestní bezúhonnost;
Náplň práce:
- markování zboží na pokladně; sjednávání splátkových smluv; administrativa spojená s chodem prodejny (pošta, tisk cenovek, vedení dokumantace prodejny); doplňkový prodej;
Nabízíme:
- propracovaný systém zaškolení; firemní výhody; možnost nástupu IHNED;
- pracovní doba: 4 dny v práci, 3 dny volna;
STRUKTUROVANÝ ŽIVOTOPIS zaslat e-mailem: okay_081@okaycz.eu
Volné místo administrativní pracovnice/pracovník/pokladní pro lokalitu Jindřichův Hradec.