Pracovní místo ( Operátor/ka call centra ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Místo výkonu práce: Ostrava, 28. října 169
Kontakt: emailem, po písemné výzvě poté proběhne výběrové řízení
NÁSTUP MOŽNÝ IHNED, SMLOUVA NA DOBU URČITOU 1 ROK, POTÉ NA DOBU NEURČITOU.
Zaměstnanec bude vykonávat tyto činnosti:
- podávání základních informací o činnosti společnosti
- evidence reklamací a stížností zákazníků
- evidence hlášení poruch a jejich konzultace s dispečerskými pracovišti
- informace o odběrných místech, fakturách a platbách
- předávání stavů vodoměrů nahlášených na webových stránkách
- řešení písemných dotazů a požadavků odběratelů zaslaných e-mailem
Požadavky:
- Středoškolské vzdělání
- Znalost práce na PC
- Základní komunikace v angličtině
- Komunikační dovednosti, jednání se zákazníky
- Obecná znalost z oboru vodovodů a kanalizací
- Praxe v komunikaci se zákazníky vítána
- Bezúhonnost, spolehlivost, přesnost
Benefity:
Nabízíme odměňování, odpovídající významu a náročnosti práce, pololetní odměny, příspěvky na volnočasové aktivity, dodatkovou dovolenou v délce 5 dnů,stravenky, další výhody z uzavřené Kolektivní smlouvy.
Volné místo operátor/ka call centra pro lokalitu Ostrava.