Pracovní místo ( Asistentka ředitele ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Do naší kanceláře v Brně Líšni, přijmeme novou posilu do ekonomického a personálního oddělení s nástupem, co nejdříve.
Pracovní náplň:
- příprava podkladů pro zpracování mezd + zpracování provizí pro obchodní zástupce
- evidence docházky zaměstnanců a příprava personálních dokumentů
- komunikace s bankami a úřady
- zpracování finančních statistik firmy
- příprava podkladů pro externí účetní kancelář, fakturace, příprava zápočtů a dobropisů a spolupráce na měsíční uzávěrce DPH
- evidence a zadávání plateb ve firemním bankovnictví
Nemusíte se bát, do všeho Vás zaučíme.
Požadavky:
- Pečlivost a svědomitost
- Analytické schopnosti
- Zkušenosti na manažerské pozici
- Schopnost dotahovat věci od A do Z
- Schopnost určit priority
- Odolnost vůči stresu
Co za to nabízíme?
- příjemnou práci v kolektivu skvělých lidí, od kterých se každý den něco naučíš,
- a samozřejmě pěkné peníze, které svými výkony můžeš ještě vylepšit.
Volné místo asistentka ředitele pro lokalitu Brno.