Specialista zákaznické podpory

  • Bohumín

Pracovní místo ( Specialista zákaznické podpory ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Náplň práce
- Naši cestující Tě budou kontaktovat, když si nebudou s něčím vědět rady.
- Prostřednictvím telefonu a emailu budeš odpovídat na jejich otázky spojené s cestováním a našimi dalšími službami.
- Budeš naší spojkou, co se týče spolupráce s palubním personálem, dispečery, pokladnami Leo Express a smluvními prodejci.
- Tvým úkolem bude poskytování informací a řešení podnětů našich zákazníků.
- Také budeš pomáhat zákazníkům řešit jejich reklamace u naší společnosti.
- Dále od tebe budeme potřebovat, pomoct se správou firemního Facebook profilu.

Požadavky:
- Komunikativnost
- Prozákaznický přísutp
- Zkušenost z call centra výhodou

Způsob kontaktu: telefonicky (9:00-17:00) nebo zasílat životopisy na email.
Volné místo specialista zákaznické podpory pro lokalitu Bohumín.

Vložit inzerát