Personalista

  • Čkyně

Pracovní místo ( Personalista ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Personalista - do HR týmu (lidské zdroje), který bude mít na starost veškerou činnost spojenou s nástupem a výstupem zaměstnanců, bude zajišťovat veškerou související administrativu, školení, připravovat podklady pro mzdové oddělení a pro tvorbu reportů v anglickém jazyce.
Zároveň bude zajišťovat asistentskou práci pro jednatele společnosti.
Jedná se o různorodou práci pro aktivního a samostatně pracujícího člověka.
Požadavky:
• VŠ vzdělání (humanitního směru, psychologie, lidské zdroje)
• Komunikativní znalost AJ slovem a písmem, min. B2 (FCE)
• Zkušenosti z HR oddělení výrobní společnosti
• Znalost zákoníku práce
• MS Office
• Znalost SAP HR výhodou
• Empatická osoba s dobrými komunikačními schopnostmi

Nabízíme:
• Uplatnění v mezinárodní společnosti s 300 zaměstnanci
• Stabilní pracovní místo v příjemném kolektivu, prostor pro seberealizaci
• Řadu benefitů (stravenky, 13. plat, příspěvek na dojíždění, bonus za práci bez absence, 5 týdnů dovolené s 50% příplatkem aj.)
• Pravidelné odborné školení, jazykové kurzy
• Mzda dohodou
• Předpokládaný nástup: 1. 11. 2018 (dohodou)

Životopis a motivační dopis v českém a anglickém jazyce prosím zašlete na email: martin.sachta@aptar.com (Ing. Martin Šachta, MBA, vedoucí personálního úseku)
Volné místo personalista pro lokalitu Čkyně.

Vložit inzerát