BACKOFFICE PRACOVNÍK/CE (administrativa)

  • Liberec

Pracovní místo ( BACKOFFICE PRACOVNÍK/CE (administrativa) ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Jedná se o pozici administrativního pracovníka/ce, který bude oporou týmu programátorů a vedení firmy. Náplní práce bude především správa účetní dokumentace, komunikace s účetní, zajišťování služebních cest, plánování servisních výjezdů, obecně podpora chodu firmy; dále pak správa dokumentací – korektury, sazby, tisky apod., zpracovávání objednávek, příprava podkladů pro fakturaci apod., zajištění a zabezpečení dalších činností pro podporu ostatních oddělení společnosti včetně evidence všech provedených operací.
Pro tuto pozici je nutná velice dobrá znalost práce na PC (MS Office, Pohoda, …), Anglický jazyk na komunikativní úrovni (máme zahraniční kolegy i zákazníky) – min. B2; ŘP sk. B.
Nabízíme: stravenky, home-office, pružná pracovní doba, služební laptop, telefon, …
Úvazek může být zatím poloviční, ale dlouhodobě se předpokládá navýšení administrativy a s tím navýšení úvazku.
Smlouva na dobu určitou 1 rok, následně na dobu neurčitou
Zaslat životopis s průvodním dopisem e-mailem podmínkou
Volné místo backoffice pracovník/ce (administrativa) pro lokalitu Liberec.

Vložit inzerát