SPECIALISTA back office ( admin.pracovník v zákaznickém centru)

  • Nymburk

Pracovní místo ( SPECIALISTA back office ( admin.pracovník v zákaznickém centru) ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Náplň pracovní činnosti:
- Telefonická, písemná, osobní komunikace se zákazníky
- Objednávka zboží pro zákazníky a interní potřebu, příjem – výdej zboží
- Zajištění záručních a pozáručních oprav, kontrola lhůt pro vyřízení
- Logistika přepravy zásilek
- Komunikace s technickým oddělením, plánování práce techniků
- Příprava zákaznických smluv

Ostatní požadované znalosti, odborné dovednosti (např. konkrétní programy, PC, obchodní dovednosti): uživatelsky PC včetně office aplikací, komunikační schopnosti na výborné úrovni (telefonická, mailová)

Řidičské oprávnění (požadované skupiny): B

Nabízíme: občerstvení na pracovišti, stravenky, notebook, mobilní telefon;

Kontaktovat nás můžete e.mailem nebo telefonicky Po - Pá v době od 8:00 - 17:00 hod.
Volné místo specialista back office ( admin.pracovník v zákaznickém centru) pro lokalitu Nymburk.

Podobné nabídky

Pracovní jezdec dostihových koní

Ingrid Janáčková Koplíková

  • Lysá nad Labem
  • Plný úvazek
  • Inzerováno déle jak měsíc

Lesní dělník pro těžbu dřeva

VERTA asistent a.s.

  • Sloveč
  • Plný úvazek
  • Inzerováno déle jak měsíc

OŠETŘOVATEL/KA CHOVU PRASAT

Družstvo vlastníků Nývltov

  • Záhornice
  • Plný úvazek
  • Inzerováno déle jak měsíc

Podobné nabídky

Pracovní jezdec dostihových koní

Ingrid Janáčková Koplíková

  • Lysá nad Labem
  • Plný úvazek
  • Inzerováno déle jak měsíc

Lesní dělník pro těžbu dřeva

VERTA asistent a.s.

  • Sloveč
  • Plný úvazek
  • Inzerováno déle jak měsíc

OŠETŘOVATEL/KA CHOVU PRASAT

Družstvo vlastníků Nývltov

  • Záhornice
  • Plný úvazek
  • Inzerováno déle jak měsíc
Vložit inzerát