Pracovní místo ( Koordinátor/koordinátorka provozu ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Pracoviště: Blatec č.p. 129. Prac. doba: 7:00 - 15:00 hod.
Kontakt je možný osobně každý čtvrtek od 8:00 - 10:00 hod. na adrese pracoviště, telefonicky od 7:00 - 15:30 hod. nebo mailem.
Požadavky:
- znalost MS Office, znalost účetního programu Pohoda výhodou
- příjem a zadávání objednávek do systému
- zkušenosti v plánování logistiky
- ochota pracovat v týmu
- odolnost vůči stresu
- pečlivost, samostatnost, zodpovědnost, komunikativnost, příjemné vystupování, chuť do práce
- časová flexibilita
- schopnost rychlého a efektivního řešení problémů.
Vhodné i pro absolventy.
Zaměstnanecké výhody: doprava do zaměstnání po dohodě možná; stravenky, příjemné pracovní prostředí, přátelský kolektiv.
Volné místo koordinátor/koordinátorka provozu pro lokalitu Blatec.