Pracovní místo ( Technik reklamací a zákaznického servisu ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Pracovní náplň: omunikace se zákazníkem z hlediska vyjasňování, rozvoj a budování servisního oddělení, podpora dobrého jména VAG u zákazníků, vyřizování reklamačních řízení po admin. stránce, vedení příslušné dokumentace (servisní zásahy, opravy atd.). koordinace náhrad a oprav.
Požadujeme: min. stř. vzdělání nejlépe technického či ekonomického směru, min. 2 roky praxe ve stejném či podobném oboru, znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni, znalost systému SAP nebo podobného systému výhodou, znalost práce s MS Office, asertivní jednání, komunikační dovednosti, samostatnost, flexibilitu.
Nabízíme: práce v moderní mezinárodní společnosti se silným kapitálovým zázemím, motivační mzdové ohodnocení, týden dovolené navíc, sick days, příspěvek na stravování, příspěvek na životní a penzijní připojištění a další výhody vyplývající ze sociálního programu společnosti
Volné místo technik reklamací a zákaznického servisu pro lokalitu Hodonín.