ASISTENT/KA ŘEDITELE / OBCHODNÍ MANAGER

  • Liberec

Pracovní místo ( ASISTENT/KA ŘEDITELE / OBCHODNÍ MANAGER ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Vypisujeme výběrové řízení na pozici asistentky ředitele / obchodní manager pro malou firmu zabývající se mezinárodním obchodem v oboru průmyslové svařovací technologie.
Náplň práce:
- administrativní podpora jednatele společnosti
- samotná komunikace se zákazníky a dodavateli v českém i cizím jazyce
- příprava nabídek, tvorba objednávek a faktur v systému POHODA
- správa a evidence zakázek v interním systému
- příprava podkladů k jednání
- příprava podkladů pro účetní
- zajištění chodu kanceláře
Požadavky:
- pokročilá znalost práce na PC (Outlook, MS Office)
- samostatnost, časová flexibilita, pečlivost
- komunikační dovednosti, vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu
- komunikativní znalost anglického nebo německého jazyka
- základní znalost účetního systému POHODA
- zkušenosti z oblasti obchodu/administrativy výhodou
- znalost ve strojírenském oboru vítána
- řidičský průkaz sk. B výhodou
Vzdělání: minimálně středoškolské
Nabízíme:
- nástupní plat cca 20.000 Kč + odměny dle dohody, po zaprac. motivační podíl z výnosu spol.
- práci na plný úvazek
- po zapracování možnost částečného home-office
- získání nových zkušeností a dovedností
Zaučení a nástup: září/říjen 2018
V případě zájmu zasílejte své strukturované životopisy, vč. fotografie a referencí.
Volné místo asistent/ka ředitele / obchodní manager pro lokalitu Liberec.

Vložit inzerát