Pracovní místo ( Asistent/ka vedení společnosti ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Hledáme vysoce profesionální, dynamickou a samostatnou kolegyni, která bude podporovat vedení CZ/DE společnosti. Přihlaste se, pokud se nebojíte výzev, domluvíte se plyně německy nebo anglicky a umíte si poradit při řešení náročnějších úkolů pro management.
CO BUDETE DĚLAT:
- kompletní administrativní a organizační podpora pro jednatele společnosti
- organizace projektů
- příprava analýz, reporting
- organizační podpora interních jednání
- komunikace se zahraničními kolegy
- zajišťování zahraničních cest
CO POŽADUJEME:
- SŠ/VŠ vzdělání
- reprezentativní vystupování
- komunikativní znalost NJ nebo AJ v mluvené i psané formě
- předchozí zkušenost podpory vedení s plánováním a organizací akcí, schůzek, atd.
- umět předávat informace a spolupracovat s týmem
- dobrá znalost MS Office, znalost účetního programu HOC je výhodou
- samostatnost, pro-aktivita, zodpovědnost
- flexibilita a schopnost práce pod tlakem
- chuť učit se novým věcem
- schopnost poradit si v každé situaci
- řidičský průkaz sk. B
Tato pozice je zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou.
Své životopisy můžete zasílat označené heslem asistentka vedení společnosti emailem na personální oddělení společnosti na adresu klara.klapkova@koegel.cz.
Volné místo asistent/ka vedení společnosti pro lokalitu Choceň.