Pracovní místo ( Administrativní pracovník/ce - fakturant/ka ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Požadujeme:
úplné středoškolské vzdělání v oboru ekonomika a podnikání nebo v oboru finančnictví a bankovnictví, nebo adekvátní praxe.
Znalost práce na PC - (word,excel), znalost základů podvojného účetnictví - výhodou.
Znalost základů podvojného účetnictví - výhodou.
ŘP sk. B, pečlivost, logické myšlení, organizační schopnosti, spolehlivost, odpovědnost Náplň práce:
zajišťování firemní agendy, vyřizování administrativních úkonů, vystavování, kontrola faktur a jejich likvidace, vedení evidence účetních dokladů, příprava podkladů pro odvod DPH, komunikace s externí účetní firmou, evidence jízd vozového parku, kontrola vozidel, vedení personální agendy, zpracování podkladů pro mzdy, dohled nad podřízenými pracovníky.
Příprava a obstarávání podkladů či potřebných dokumentů.
Pracovní doba: PO-PÁ od 7,00h – 15,30h
Nabízíme:
stravenky, služební mobil, zvláštní prémie.
Přihlášky se svými životopisy zasílejte na adresu: Technické služby Stochov, s.r.o., Jaroslava Šípka 486, 273 03 Stochov, nebo na e-mail: tajemník@stochov.cz do 27.8.2018.
Volné místo administrativní pracovník/ce - fakturant/ka pro lokalitu Stochov.