Office manager

  • Žďár nad Sázavou

Pracovní místo ( Office manager ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Jaký bys měl/a být:

iniciativní, samostatný/á, aktivní (nečekáš, až ti někdo zadá práci)
komunikativní, ovládáš gramatiku
umíš stručně a výstižně popsat produkt, tak aby nadchl
zkušenost s online marketingem - základy (pojmy jako: klíčové slovo, B2B a související zboží, ti nejsou cizí)
teamový hráč - snažíš se podpořit ostatní kolegy
práce na počítači pro tebe není boj :)

O co se nám budeš starat?
Elektronická komunikace- Denně vyřídíš několik telefonátů a odpovíš na emaily a fb zprávy zákazníků. Musíme tě upozornit, že je nesmírně důležité, abys měl/a skvělý pravopis a výborně ovládal/a gramatiku českého jazyka. Ověříme si to ;-)
Evidence objednávek - Příjem a moderace objednávek budou v tvé režii.
Správa eshopu- Budeš u zrodu nových produktů- založíš je na eshopu, zařadíš do vhodné kategorie a vymyslíš jim originální popis. U stávajících produktů aktualizuješ ceny, přidáváš barevné varianty nebo upravuješ skladové zásoby.
Evidence účetních dokladů- zadávání faktur přijatých a vydaných do systému, hlídání splatností dokladů
Výhody: Stabilní zaměstnavatel, možnost dalšího vzdělání, osobní přístup a pestrá pracovní náplň.
První kontakt emailem
Volné místo office manager pro lokalitu Žďár nad Sázavou.

Vložit inzerát