Pracovní místo ( Sekretář/ka, asistent/ka, pracovník/ce v obchodním provozu ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Požadujeme:
výborné vystupování, komunikaci s lidmi a práci na PC, pečlivost, zodpovědnost, loajálnost, organizační schopnosti.
Výhodou může být: ekonomické i technické vzdělání, znalost AJ nebo NJ, ŘP sk. B, praxe na obdobné pozici
Náplň práce:
prodejní i administrativní činnosti, vedení skladového hospodářství, zajištění chodu kanceláře, vyřizování telefonické a emailové korespondence apod.
Pracovní doba: 8-12 a 13-17
Své životopisy zasílejte na info@centrumklicu.cz.
Práce na dobu určitou, s výhledem práce na dobu neurčitou.
Nástup možný ihned.
Zaměstnanecké výhody:
Příspěvek na stravování, zaměstnanecké slevy, práce v rodinné firmě.
Volné místo sekretář/ka, asistent/ka, pracovník/ce v obchodním provozu pro lokalitu Plzeň.