Pracovní místo ( REFERENT/-KA ODDĚLENÍ ZÁKAZNICKÉHO SERVISU ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
REFERENT/-KA ODDĚLENÍ ZÁKAZNICKÉHO SERVISU
V případě zájmu kontaktujte pana Jana Fejkla na e-mailové adrese: job@elnino.cz, telefonním čísle: 493 655 593 ( 8.00 - 14.00 hod.)
Náplň práce:
Každodenní kontakt s českými a slovenskými zákazníky prostřednictvím telefonu, emailů
Zpracování související administrativy
Zadávání dat do interních systémů
Komunikace s dalšími odděleními společnost
Požadavky:
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Výborná znalost pravidel českého pravopisu ( gramatika, stylistika)
Znalost práce na PC - internet, mailový klient, excel,word atd.
Výborná vyjadřovací schopnost jak slovem tak i písmem
Samostatnost, komunikativnost, schopnost argumentace, schopnost řešit konfliktní situace
Odolnost vůči stresu
Profesionální, prozákaznický příštup
Vysoká míra empatie a trpělivosti
Chuť pracovat v týmu a zdokonalovat své znalosti
Výhodou:
Znalost systému Abra ( není podmínkou )
Znalost sortimentu parfémů a kosmetiky
Znalost prostředí call centra nebo praxe na zákaznické lince
Nabízíme:
zázemí úspěšné firmy
příjemné a přátelské prostředí
být součástí mladého týmu
zaměstnanecké benefity ( stravenky, příspěvek na návštěvu bazénu, posilovny, 13.plat, výroční benefity atd.)
místo výkonu práce Nová Paka
Zaměstnanecké výhody:
Zázemí úspěšné společnosti v oboru
Zajímavé zaměstnání s možností dalšího profesního růstu
Zaměstnanecké výhody (stravenky, výroční benefity, aj.)
Pozice je vhodná i pro absolventy/-ky, i občany/-ky z EU
Volné místo referent/-ka oddělení zákaznického servisu pro