Pracovní místo ( Asistent/ka ředitele ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Hledáme kolegu nebo kolegyni na pozici Asistent/ka ředitele
Nabízíme:
nástupní mzda min. 15 000,- (dále dle dohody)
zajímavou a nestereotypní práci
Úvazek:
Pracovní poměr 0,75 (30 hodin týdně), popř. jinak zkrácený pracovník úvazek dle dohody
Požadavky:
Vzdělání:
Min. středoškolské (ekonomického směru)
Popř. student VŠ
Vítáme:
- pracovní zkušenosti na obdobné pozici
- dobrou znalost práce s PC
Náplň práce:
administrativní podpora ředitelky a ekonoma organizace
sledování rozpočtů, finančních ukazatelů dle jednotlivých realizovaných projektů
vedení knih jízd na služební auta
evidence přijatých a vydaných dokladů, vedení příslušné administrativy
příprava podkladů pro mzdy (výkazy, dovolené, nemocenské aj.)
vedení pošty, pochůzky po úřadech apod.
Přihlášky:
Obsah přihlášky:
Strukturovaný životopis a motivační dopis zasílejte prosím e-mailem na adresu:
domus@domus-cpr.cz
Průběh přijímacího řízení:
1. kolo: Posouzení přihlášky (životopisu + motivačního dopisu), termín zaslání: do 17. 8. 2018
2. kolo: Osobní pohovor s výběrovou komisí, termín konání bude upřesněn.
Termín nástupu: 1. 9. 2018
Volné místo asistent/ka ředitele pro lokalitu Plzeň.