administrativní činnost, asistentka

  • Brno

Pracovní místo ( administrativní činnost, asistentka ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

První kontakt se zaměstnavatelem telefonicky

Požadavky:
český jazyk - rodilý mluvčí bez vad řeči podmínkou
praxe v administrativě - přehled ve smlouvách a základech účetnictví - podmínkou
praxe v callcentru - min. 3 roky - klientský servis, obchodování
praxe v logistice - výhodou

Náplň práce:
telefonická komunikace se zákazníky - domlouvání termínů servisů a montáží pro servisní techniky
objednávání zboží, vč. komunikace s dodejci
převzetí zboží na sklad

Zaměstnanecké výhody:
firemní telefon
Volné místo administrativní činnost, asistentka pro lokalitu Brno.

Vložit inzerát