Pracovní místo ( Administrativní pracovnice - recepční (OZP) ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Pracovní místo vyhrazené zaměstnavatelem pro osoby se zdravotním postižením dle § 80, zákona č. 435/2004 Sb.
Nástup možný IHNED. Po domluvě možno plný nebo zkrácený úvazek.
Pracovní doba: pondělí až pátek od 7,00 do 15,30 hod..
Požadavky:
znalost AJ na úrovni B1; uživatelská znalost pc (Word - obchodní korespondence, Excel - jednoduché tabulky, E-mail - příjem a odesílání elektronické pošty, Internet - vyhledávání informací); slušné a solidní vystupování i vzhled.
Zájemci se mohou hlásit:
- zasláním životopisu (CV) na email: cbsdelta@volny.cz
Prosím uchazeče - pošlete nejdříve životopis na firemní email, telefonicky si sjednáme termín prohlídky pracoviště a pohovoru.
Volné místo administrativní pracovnice - recepční (ozp) pro lokalitu Přerov.