Pracovní místo ( PRACOVNÍK/PRACOVNICE MĚSTSKÉHO INFORMAČNÍHO A TURISTICKÉHO STŘEDISKA ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Požadavky: vzdělání SŠ s maturitou, zaměření na cestovní ruch výhodou, praxe v oblasti cestovního ruchu výhodou, uživatelská znalost sociálních sítí, aktivní znalost anglického nebo německého jazyka, uživatelská znalost Microsoft Office, ŘP B.
Klíčové pracovní činnosti: zajišťuje kompletní informační servis (příprava propagačních materiálů, aktualizace databank atd.) pro návštěvníky Městského informačního a turistického střediska, zajišťuje informační servis pro občany města o magistrátem vykonávaných agendách státní správy a o záležitostech samosprávy, vydává ověřené výpisy z informačních systémů veřejné správy v rámci projektu CzechPOINT, pracuje se sociálními sítěmi (facebook, instagram), obsluhuje digitální telefonní ústřednu.
Náležitosti přihlášky: jméno, příjmení a titul uchazeče, datum a místo narození uchazeče, státní příslušnost uchazeče, místo trvalého pobytu uchazeče, číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu (jde-li o cizího státního příslušníka), datum a podpis uchazeče, adresa pro zasílání písemností, pokud není shodná s místem trvalého pobytu uchazeče.
K přihlášce do výběrového řízení musí být přiloženy následující doklady: životopis s uvedením údajů o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech, výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních občanů též obdobný doklad dosvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se čestným prohlášením, úředně ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Místo, způsob a lhůta podání přihlášky