BackOfficeServise

  • Brno

Pracovní místo ( BackOfficeServise ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

První kontakt e-mailem nebo telefonicky Po/Pá od 9:00 do 12hod.

Dobrá znalost AJ slovem i písmem, znalost jiných světových jazyků vítána (NJ, IT), uživatelská znalost OS MS Office, komunikační a organizační schopnosti, pečlivost a spolehlivost, ŘP skupiny B vítán. příjemné vystupování.
Popis práce:
- administrativa oddělení (např.marketing,personalistika,obchodní)
- komunikace se zahraničními a tuzemskými dodavateli nebo zákazníky
- zázemí společnosti zabezpečování organizace obchodních návštěv

Zaměstnanecké výhody:
Stravenky, volnočasové a vzdělávací pasy, FKSP příspěvek, příspěvek na penzijní nebo životní připojištění, tel/dat tarify.
Volné místo backofficeservise pro lokalitu Brno.

Vložit inzerát