Pracovní místo ( Zákaznická a uživatelská podpora ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
O čem to bude?
- Podpora zákaznické a uživatelské péče
- Řešení incidentů a problémů
- Komunikace s centrální podporou v zahraničí
- Součinnost při testování
- Podpora při údržbě dat
- Úprava a aktualizace stávající znalostní databáze a relevantních dokumentů
- Příprava prezentací a reportů
Co by měl náš nový kolega mít?
- SŠ či VŠ vzdělání
- Orientaci v IT či zájem o tuto oblast
- Logické uvažování
- Schopnost práce na PC
- Komunikativní znalost AJ
- Důležitá je spolehlivost, samostatnost a komunikativnost
Výhodou bude
- Znalost prostředí automotive, nejlépe ŠA
- Středně pokročilá znalost NJ
Nezalekni se našich požadavků! Pokud splňuješ jen některé požadavky, zkus se přihlásit! Za zkoušku přece nic nedáš a pro šikovné lidi se u nás práce vždycky najde. Rádi se s tebou setkáme a případně Ti nabídneme i jiné pozice, které odpovídají Tvému profilu a tomu, co Tě baví, lépe!
Volné místo zákaznická a uživatelská podpora pro lokalitu Mladá Boleslav.