Administrativní pracovník pro platby

  • Brno

Pracovní místo ( Administrativní pracovník pro platby ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Úspěšná společnost zabývající se správou nemovitostí příjme schopného pracovníka/ci na pozici administrativní pracovník pro platby (zástup za mateřskou dovolenou). Požadujeme: SŠ vzdělání,dobrá znalost práce na PC - Word, Excel… program - WinDomy (výhodou). Výborné komunikační schopnosti,odolnost proti stresu,pečlivost,samostatnost, spolehlivost,odpovědnost. Pracoviště-Masarykova 37, Brno. Nástup od 1.8.2018 nebo dle dohody.
Náplň práce:
evidence a úhrady plateb za tepelnou energii, elektrickou energii, dodávky vodného a stočného, příkazy do banky,zálohové platby,splátkové kalendáře,evidence faktur,vedení pokladny atd.
Nabízíme:
Nástupní plat dle znalostí a praxe od 19.000,- Kč + odměny.
Práci ve stabilní a zavedené firmě v dobrém kolektivu.
Zaškolení, zapracování a další odborný růst.
Řadu firemních benefitů: školení a vzdělávání,5 týdnů dovolené,stravenky, odměny dle pracovního řádu.
Pro zájemce, kteří nejsou z Brna a blízkého okolí, je možnost ubytování.
Nabídky a profesní životopis zasílejte na e-mail: info@bytasen.cz, info podá p. Pacáková,tel:513 030 600.
Volné místo administrativní pracovník pro platby pro lokalitu Brno.

Vložit inzerát