Administrativní pracovník - referent vymáhání dluhů

  • Brno

Pracovní místo ( Administrativní pracovník - referent vymáhání dluhů ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Úspěšná společnost zabývající se správou nemovitostí příjme schopného pracovníka/ci na pozici referent vymáhání dluhů. Požadujeme: SŠ vzdělání znalost práce na PC - Word, Excel, Outlook,výborné komunikační schopnosti,odolnost proti stresu.Pracoviště Brno - Bystrc, Nám. 28.dubna 1. Nástup od 1.8.2018 nebo dle dohody.
Náplň práce:
výpočet penále a úroků z prodlení u dlužného nájemného, evidence dlužných částek jednotlivých nájemců byt. jednotek,zasílání upomínek dlužného nájemného, vedení evidence úhrad atd.
Nabízíme:Nástupní plat dle znalostí a praxe od 19.000,- Kč + odměny.
Práci ve stabilní a zavedené firmě v dobrém kolektivu.
Zaškolení, zapracování a další odborný růst,smlouva na dobu neurčitou.
Řadu firemních benefitů: školení a vzdělávání,5 týdnů dovolené,stravenky, odměny dle pracovního řádu.
Pro zájemce, kteří nejsou z Brna a blízkého okolí, je možnost ubytování.
Nabídky a profesní životopis zasílejte na e-mail: info@bytasen.cz, info podá p. Pacáková, tel:513 030 600
Volné místo administrativní pracovník - referent vymáhání dluhů pro lokalitu Brno.

Vložit inzerát