Pracovní místo ( Asistentka ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Pracoviště: Hněvotínská č.p. 1333/5, Olomouc.
Požadujeme:
- SŠ nebo VŠ vzdělání
- velmi dobrá znalost anglického jazyka slovem i písmem (komunikace se zahraničními zaměstnanci a hosty, zahraniční korespondence)
- uživatelská znalost práce na PC (Windows, MS Office)
- komunikativní dovednosti (výborná znalost českého jazyka - korespondence, zpracování podkladů, žádostí, apod.) a reprezentativní vystupování
- ochota pracovat v týmu a učit se novým věcem, flexibilita
Pracovní náplň:
- vedení a správa personální a ekonomické agendy ústavu - zpracování faktur a cestovních příkazů, administrativní asistence při přijímání nových pracovníků z ČR i zahraničí, zajišťování služebních cest, apod.
- práce v systému SAP, STAG a GRIS
- asistence při přípravě konferencí/seminářů, podkladů k projektovým žádostem apod.
Životopisy zasílejte POUZE na výše uvedený email.
Volné místo asistentka pro lokalitu Olomouc.