Pracovní místo ( Obchodní koordinátor/ ka pro anglicky mluvící země ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Náplň práce: velmi úzká spolupráce v týmu s Key Account Managerem; zajišťování každodenní komunikace se zákazníky; kontrola zakázek ve výrobě; řešení: poptávek, nabídek, objednávek a jejich překlady; komunikace uvnitř firmy: technologie, dispečink, výroba, expedeice, sklad; vystavování faktur, požadavků na přepravu, dodací a paletové listy.
Požadujeme: vzdělání minimálně SŠ; velmi dobrou znalost AJ slovem i písmem pro každodenní komunikaci; znalost dalších jazyků NJ, FJ je výhodou; znalost práce na PC: MS Office, EXCEL, Outlook, Internet, IS CICERO výhodou; praxe v obchodu a polygrafii výhodou; velmi dobré organizační schopnosti, komunikativnost, samostatnost, svědomitost, osobní přístup.
Nabízíme: zajímavou práci v silné společnosti; příjemné pracovní prostředí v mladém kolektivu; pohyblivou složku mzdy závislou na výkonu; telefon + počítač; příspěvek na stravování; odborná a jazyková školení; osobní růst; firemní akce.
Volné místo obchodní koordinátor/ ka pro anglicky mluvící země pro lokalitu Zlín.