Pracovní místo ( Asistent/ka vedení společnosti ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Kontakt telefonicky, osobně nebo e-mailem lenka.kutnarova@kk-alpha.com.
- SŠ
- praxe v oblasti administrativy vítána
- aktivní znalost AJ na úrovni C1
- znalost práce v MS Office
- dobré organizační schopnosti
- samostatnost, komunikativnost, cílevědomost, spolehlivost, loajalita
Náplň práce:
- zabezpečení chodu sekretariátu společnosti, vyřizování korespondence, komunikace se zaměstnanci, plnění úkolů zadaných ředitelem společnosti a organizace jeho kalendáře
- organizace akcí se zaměstnanci
- zajišťování vizitek a razítek pro společnost a vedení jejich agendy
- organizace tuzemských i zahraničních služebních cest pro vedení společnosti
zajišťování ubytování a letenek pro zaměstnance
- objednávání kancelářských potřeb a občerstvení
- organizace a příprava agendy pro porady vedení
- vedení zápisů z porad vedení společnosti
- monitorování a doplňování docházky podřízených
Nabízíme:
- zázemí mezinárodní společnosti, zajímavé finanční ohodnocení
- dotované závodní stravování (jídelna v areálu firmy)
- pružnou pracovní dobu
- benefity v rámci programu Cafeterie
- 5 týdnů dovolené, 13. mzdu (dle kolektivní smlouvy), možnost příspěvku na penzijní připojištění, týden dovolené navíc, firemní vzdělávání.
Volné místo asistent/ka vedení společnosti pro lokalitu Týniště nad Orlicí.