Pracovní místo ( provozní a administrativní asistent/ka ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Kontakt e-mailem, nebo tel. od 8:00 do 12:00 hod.
Náplň práce:
- správa datových schránek, e-mailu ekonomického oddělení, vyřizování korespondence,
- komunikace s ostatními kolegy, klienty, pojišťovnami, úřady,
- příprava a odesílání pravidelných hlášení (Elektrowin, Intrastat, EKO-KOM),
- správa vozového parku (pojištění, technická kontrola, lékárničky, knihy jízd, CCS karty),
- komunikace s pojišťovacím makléřem (pojištění majetku, podnik. činnosti, vozidel, OŠZAM),
- správa provozních smluv (nájmy, elektřina, voda, plyn, telefony apod.),
- objednávky provozního materiálu,
- vyhledávání a nábor nových kolegů, správa pracovních smluv, komunikace se mzdovou účetní,
- zajišťování lékařských prohlídek, školení BOZP/PO, školení řidičů.
Požadujeme:
- pečlivost, samostatnost, umění přijímat úkoly za pochodu a řešit náročné situace,
- zodpovědnost za svěřené úkoly,
- kladný vztah k administrativě,
- výborné komunikační schopnosti v českém jazyce (písemné i ústní),
- zájem o dlouhodobou spolupráci,
- uživatelská znalost práce na PC (Word, Excel, vyhledávání na internetu),
- znalost IJ/AJ výhodou.
Zaměstnanecké výhody:
- náročnou, avšak velmi zajímavou a různorodou práci,
- podílení se na vývoji a směřování firmy,
- možnost profesního růstu,
- kvalitní ocenění kvalitního výkonu,
- přátelský kolektiv,
- školení v oboru gastronomie, účast na odborných kurzech českých i zahraničních lektorů,
- zaměstnanecké slevy na prodávaný sortiment,
- možnost nástupu ihned.
Volné místo provozní a administrativní asistent/ka pro lokalitu Praha.