Pracovní místo ( ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNICE - (příjem objednávek) ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNICE
(přijímání telefonických objednávek od zákazníků)
Místo výkonu práce: Obec Mníšek pod Brdy – ŘITKA
Směnnost: krátký/dlouhý týden, 12hod směny (cca 15 směn v měsíci).
Krátký týden - stř+čtvr od 6-18hod, dlouhý týden - po+út, pá až ne od 6-18hod.
PROČ PRACOVAT PRO NÁS ? NABÍZÍME...
• zázemí silné a stabilní společnosti
• možnost dlouhodobé spolupráce na dobu neurčitou
• moderní pracovní prostředí a příjemný kolektiv
• zajímavé mzdové ohodnocení
• podpora a pomoc při zapracování
CO BUDETE DĚLAT ? BUDETE...
• administrativně zpracovávat objednávky
• komunikovat s klienty, řešit objednávky i reklamace
• zadávat požadavky do IS
JE TO PRÁCE PRO TOHO, KDO...
• má uživatelskou znalost práce na PC
• je trestně bezúhonný
• je samostatný a spolehlivý
• je ochoten pracovat na krátký/dlouhý týden
V případě zájmu zašlete Váš životopis na zamestnani@abasto.cz.
PODÍVEJTE SE NA NÁS:
www.youtube.com – video „Vítej v týmu“
www.abasto.cz
Abasto s.r.o. je moderní velkoobchodní společnost zásobující gastronomické provozy, maloobchodní prodejny, obchodní řetězce a ostatní velkoobchody širokým sortimentem čerstvého ovoce a zeleniny, včetně exotických druhů, bylinkami, houbami a dalšími specialitami.
Volné místo administrativní pracovnice - (příjem objednávek) pro lokalitu Mníšek pod Brdy.