Pracovní místo ( specialista/tka back office - Hodonín/ Tým správa klientských dat ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Pracoviště: Národní třída 3654/44, 695 01 Hodonín. Hledáte zajímavou a stabilní práci v příjemném prostředí a přátelském kolektivu? Chcete začít svou kariéru v mezinárodní společnosti? Pokud ano, pak je tato pracovní nabídka pro Vás skvělou příležitostí.
Aktuálně hledáme posily do týmu Správa klientských dat.
Jaké příležitosti Vám nabízíme?
* začnete kariéru v mezinárodním centru sdílených služeb (pracovní pozice je vhodná i pro absolventy)
* poskytneme vám rozsáhlý tréninkový program, včetně on-the-job školení, můžeme vám nabídnout další odborná školení a kurzy
* můžete očekávat zajímavou a zodpovědnou práci
Budete zodpovědní za
* Analýzu, vkládání a kontrolu dat v interních systémech
* Podpůrné činnosti dle požadavků interních klientů
* Komunikaci s ostatními útvary v rámci celé finanční skupiny
Koho hledáme?
Do našeho týmu zapadnete pokud:
* Jste týmový hráč/ka
* Máte analytické schopnosti, přesnost a preciznost
* Jste cílevědomý/á, zodpovědný/á a rád/a se učíte nové věci
Vaše kvalifikace:
* minimálně středoškolské vzdělání (nejlépe ekonomického zaměření)
* angličtina - slovem i písmem
* němčina - znalost němčiny je výhodou
* Microsoft Office - středně pokročilý uživatel
* zkušenosti v administrativě z bankovní nebo podobné oblasti (výhodou)
Co nabízíme?
* zajímavou a perspektivní pozici v zázemí mezinárodní finanční skupiny
* příležitosti pro profesní a osobní rozvoj a vzdělávání (jazykové a další kurzy)
* zaměstnanecké benefity (5 týdnů dovolené, 5 dnů zdravotního volna, stravenky, systém Cafeteria, příspěvky na penzijní a zdravotní pojištění, zvýhodněná nabídka