Pracovní místo ( asistent/ka ředitele/recepční ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Jste reprezentativní, nic vás nezaskočí, komunikujete na špičkové úrovni a nebojíte se náročných úkolů? Rádi plánujete, zařizujete a umíte naplnit téměř všechna přání na počkání? Váš organizační talent, samostatnost, optimistická a vždy usměvavá nálada je to pravé co právě hledáme!
Co u nás budete dělat?
-Zodpovědnost za bezproblémový provoz recepce
-Reprezentace společnosti při osobním, telefonickém a písemném kontaktu
-Správa zasedacích místností, uvádění klientů, občerstvení;
-Vyřizování příchozí/odchozí pošty, objednávání hotelů, služebních aut, kurýrů, apod.
-Zajištění denního chodu kanceláře ředitele závodu
-Organizování schůzek a plánování času ředitele závodu
-Administrativní podpora TOP managementu
Co musíte znát a umět?
-Nadšení, samostatnost, proaktivitu a stálý optimismus
-SŠ vzdělání
-Reprezentativní vystupování
-Profesionální komunikace osobně, telefonicky i písemně
-Zkušenost s office managementem, vedením recepce
-Dobrá uživatelská znalost práce s PC – MS Office
-Komunikativní znalost anglického jazyka
Co u nás získáte?
-Dobré finanční ohodnocení
-Možnost seberealizace a dalšího profesního růstu ve stabilní a rozvíjející se společnosti
-Uplatnění vašich zkušeností v mezinárodním prostředí
-Zaměstnanecké výhody a benefity (13 tý plat, stravenky, flexipassy, dotovaná strava, dotované masáže, doprava do zaměstnání, zdravotní péče, náborový příspěvek)
Najdete nás v Nových Zákupech, na telefonních číslech 737 380 314/ 720 636 874 nebo na e-mailu: ZPY-kariera@auriasolutions.com.
Volné místo asistent/ka ředitele/recepční pro lokalitu Zákupy.