Pracovní místo ( Asistent/ka jednatele ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Požadavky:
ekonomické vzdělání, znalost MS Office, ŘO sk. B, AJ na komunikativní úrovni, ČJ psaná forma na výborné úrovni, právní a personální minimum, zkušenosti na obdobné pozici, orientace v OHSAS a ISO 9001 výhodou; spolehlivost, schopnost se rychle orientovat v problému, ochota učit se novým věcem, samostatnost a odolnost vůči stresu.
Náplň práce:
zpracování statistik, docházek, personálních dokumentů, spolupráce s ostatními odděleními, administrativní podpora dotačních projektů, evidence pošty. atd.
Nabízíme:
stabilní pracovní prostředí, přátelský kolektiv, závodní stravování.
Zájemci se mohou hlásit:
- životopis (CV) a motivační dopis zasílejte výhradně na e-mail: pisklakova@el-lumen.cz
Volné místo asistent/ka jednatele pro lokalitu Hranice.