Manager, Customer Relations

  • Brno

Pracovní místo ( Manager, Customer Relations ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

První kontakt se zaměstnavatelem e-mailem.

Požadované dovednosti:
- Znalost angličtiny - pokročilá úroveň slovem i písmem
-Technické znalosti - oblast telefonie, digitální televize, internetových sítí
- Uživatelské znalosti Win OS, MS Office
- Zkušenosti se zákaznickym servisem, technickou podporou, prací v call centru
- Vysoká úroveň komunikačních dovedností
- Zkušenost s vedením a motivací týmu pracovníků, flexibilita, odolnost vůči stresu,
- Prozákaznický přístup
- Zodpovědnost, dochvilnost, kolegialita, pečlivost

Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou
Volné místo manager, customer relations pro lokalitu Brno.

Vložit inzerát