Pracovní místo ( Asistent/ka obchodního ředitele ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Kontakt e-mailem marie.hruskova@bohemilk.cz.
- SŠ/VOŠ/VŠ
- výborná znalost MS Office, AJ na komunikativní úrovni
- důslednost, spolehlivost, zodpovědnost, samostatnost, časová flexibilita
- účast při obchodních jednáních, vyřizování a zpracování korespondence
- zpracování měsíčních obchodních statistik, příprava podkladů pro vypracování budgetu
- práce v programu Milsoft a Jáchym
- zpracování docházek obchodního oddělení, komunikace s cizinou
- zázemí stabilní společnosti, odpovídající finanční ohodnocení
- výkonnostní a motivační odměny, 3 dny sick days, příspěvek Cafeteria
- příspěvek na stravování, na životní pojištění a penzijní pojištění.
Volné místo asistent/ka obchodního ředitele pro lokalitu Opočno.