Pracovní místo ( Ekonom/rozpočtář/účetní ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Požadavky
- vysokoškolské vzdělání ekonomického zaměření
- praxe s PO výhodou
- administrativní zdatnost, přesnost, systematičnost
- flexibilita
- ochota učit se novým věcem
- samostatnost a zároveň ochota spolupracovat s ostatními kolegy
Náplň práce
- Komplexní vedení účetnictví organizace, koordinace účtování o stavu, pohybu a rozdílu majetku a závazků, o nákladech a výnosech, o výdajích a příjmech a o výsledku hospodaření včetně sestavování účetní závěrky a vedení účetních knih. Ukládání účetních písemností a záznamů organizace a jejich uschovávání.
- Samostatné zajišťování agendy daně z příjmu a zajišťování daňového řízení se správcem daně.
- Sestavování rozpočtu organizace. Projednávání rozpočtu s jednotlivými rozpočtovými místy. Sledování, projednávání a zúčtovávání plnění rozpočtu s rozpočtujícím orgánem. Zajišťování realizace příjmových a výdajových stránek rozpočtu včetně návrhu opatření při jejich neplnění.
- Kontrola hospodaření podle rozpočtu včetně sledování vývoje, provádění rozboru a předkládání návrhů na opatření. Navrhování rozpočtových změn.
- Vedení mzdové agendy, osobní spisy zaměstnanců, zpracování osobních dat v mzdovém systému. Výpočet výplat zaměstnanců, výpočet srážek ze mzdy, vyhotovení výplatních pásek. Vystavování a zakládání mzdových listů, evidenčních listů důchodového pojištění. Vydávání různých potvrzení zaměstnancům, např. potvrzení o příjmu.
- Výpočet pojistného na sociální a zdravotní pojištění, výpočet daně z příjmu fyzických osob ze závislé činnosti, vypracování měsíčních hlášení pro OSSZ, ZP.
- Přijímání žádostí zaměstnanců o dáv