PRACOVNÍK/CE OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ - ODDĚLENÍ ZAKÁZEK

  • Liberec

Pracovní místo ( PRACOVNÍK/CE OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ - ODDĚLENÍ ZAKÁZEK ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Náplň práce:
- vedení databáze obchodních případů, zpracování zakázky od objednávky po fakturaci
- tvorba a zpracovávání cenových nabídek
- fakturační činnost
- vyřizování reklamací
- komunikace se zákazníky: e-mailem, faxem, telefonicky
- činnosti obchodního oddělení, t.j. příjem a vyřizování telefonátů, pošty apod.
Požadujeme:
- min. SŠ vzdělání ekonomického směru
- zkušenosti z předchozího zaměstnání na podobné pozici
- mutná znalost anglického jazyka písmem + slovem, denní komunikace se zahraničními dodavateli
- německý jazyk výhodou
- perfektní znalost práce s PC a s Internetem
- psaní všemi deseti
- samostatnost, pečlivost, komunikativnost
- kladný vztah k technice/elektro výhodou
Nabízíme
- práci ve firmě, která je jedinou svého druhu v ČR
- odpovídající finanční ohodnocení - nástupní mzda 25.000,- Kč
- prostor pro Vaši kreativitu a realizaci dobrých nápadů
- možnost ovlivnit dění kolem sebe
- samostatnou a zodpovědnou práci, podporujeme kreativitu a inovátorství
- zajímavou práci z oblasti tuzemského i zahraničního obchodu
- zajímavé finanční ohodnocení
- špičkové moderní technické zázemí
- mobilní tarif
- 22 dní dovolené
- zkrácená pracovní doba na 7,5hod+ 0,5hod/den (oběd)
- kurzy anglického jazyka na pracovišti
- masáže v pracovní době přímo na pracovišti
- finanční podpora sportovních aktivit + permanentka do městského bazénu a sauny
- stolní fotbálek, ping pong a posilovna v prostorách pracoviště
- nástup ihned, práce HPP
- příjemný kolektiv
- moderní pracovní prostředí v klidné části Liberce (Vesec) v bezprostřední blízkosti MHD
Doplňující informace:
- požadu

Vložit inzerát