Pracovní místo ( Referent/ka zákaznického servisu ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
V případě zájmu zaslat strukturovaný životopis na email: monika.riegrova@arlaplast.com
Místo výkonu práce - Arla Plast s.r.o., Královský Vrch č.p. 1982, 432 01 Kadaň 1
Náplň práce - poskytování zákaznického servisu na vysoké úrovni - denní komunikace s obchodními agenty, výrobním oddělením, oddělením plánování, dohled nad plněním expedičního plánu, aktualizace a správa dat v systému Jeeves, pořizování, kontrola a zpracování objednávek
expedice a fakturace hotových výrobků
Požadujeme - SŠ vzdělání (technického směru), praxe min. 2 roky na obdobné pozici, týmový a zákaznický přístup, komunikativní znalost AJ podmínkou, dobrá znalost práce s PC, řidičský průkaz sk. B, flexibilita, zodpovědnost, organizační a komunikační schopnosti, spolehlivost, pečlivost
Nabízíme -
Práci ve stabilní a úspěšné zahraniční společnosti
Přístup k nejmodernějším technologiím
Odpovídající platové ohodnocení
Možnost profesního vzdělávání
Příspěvek na dopravu 1000 Kč měsíčně
5 týdnů dovolené, zdravotní volno (sick days)
Příspěvky zaměstnavatele na důchodové/životní připojištění
Motivační příspěvek na péči o zdraví (welness, sportovní aktivity a kurzy)
Stravenky hrazené plnou částí zaměstnavatelem
Příjemné pracovní prostředí a kolektiv v moderním výrobním závodě
Volné místo referent/ka zákaznického servisu pro lokalitu Kadaň.