Pracovní místo ( Asistent ředitele ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Náplň práce: - zodpovědnost za chod kanceláře - spolupráce s finančním a personálním oddělením - vyřizování a evidence firemní korespondence ( i cizojazyčné) - zajištění administrativní agendy a plánování harmonogramu vedení - pořizování záznamů z porad a jednání včetně přípravy potřebných podkladů - organizování návštěv a porad vedení a s tím i vedení evidence úkolů a sledování jejich plnění - zakládání ( v písemné i elektronické formě ) korespondence, důležitých písemností, předpisů, vyhlášek a zákonů, interních směrnic .
Požadavky : - SŠ či VŠ vzdělání - nejlépe ekonomický obor ( právní vědomosti výhodou ) - NJ/AJ slovem i písmem výhodou - dobrá znalost kancelářského softwaru ( Word,Excel...)
- organizační schopnosti, loajalitu, aktivitu, odolnost vůči stresu, příjemné vystupování
Volné místo asistent ředitele pro lokalitu Týnec nad Sázavou.