Pracovní místo ( Účetní městyse Drásov ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Starostka městyse Drásov vyhlašuje výběrové řízení dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů (dále jen zákon o úřednících, ve znění pozdějších předpisů), na funkci Účetní městyse Drásov (plný pracovní úvazek).
Druh práce a její charakteristika: Zajišťování výkonu státní správy a samosprávy - rozpočet, financování, účetnictví, poplatky, daně, majetek městyse, kompletní vedení účetnictví obce, sestavování účetních závěrek, příprava a účast na sestavování rozpočtu, rozpočtových opatření, rozpočtového výhledu a závěrečného účtu obce, funkce správce rozpočtu a příkazce operace, vedení evidence majetku.
Přijaté a poskytnuté dotace, finanční vypořádání, příprava podkladů a účast při přezkumu hospodaření obce, zpracování mzdové agendy zaměstnanců obce, včetně odvodu daní, pojistného evidence mzdových listů, majetková správa, příprava kupních, nájemních, podnájemních darovacích smluv, majetkoprávních záměrů, zpracování kontrolních hlášení a daňového přiznání (obec je plátce DPH)
Místo výkonu práce: Úřad městyse Drásov. Pracovní poměr na dobu neurčitou, předpokládaný nástup 1. 8. 2018. Platové zařazení: platová třída 10
Požadavky: SŠ, vyšší odborné vzdělání nebo VŠ, dobrá znalost účetnictví, dovednost pracovat na PC (Office, Windows, Excel, Internet), řidičský průkaz skupiny B, orientace v oblasti veřejné správy a samosprávy (znalost zákona o rozpočtových pravidlech územ. samosprávných celků), pečlivost, spolehlivost, schopnost samostatné práce, výhodou znalost a praxe ve vedení účetnictví obce.
Předpoklady: státní občanstv