Pracovní místo ( Referent,-ka zákaznického servisu ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Náplň práce: podpora zákazníků včetně poskytování servisních služeb, příjem objednávek od zákazníků, potvrzování termínů dodání, správa zákaznických kontraktů (systém X-pert), vedení příslušné dokumentace, reporting vedení společnosti
Požadujeme: komunikativní zanlost AJ (NJ výhodou), profesionální vystupování, komunikační dovednosti, dobrá znalost práce na PC (MS Office), zodpovědnost, samostatnost v rozhodování, spolehlivost a zájem učit se novým věcem
Nabízíme: zázemí stabilní a rostoucí firmy, pružná pracovní doba, podpora při zaškolení a dalším vzdělávání, jazykové kurzy, stravenky, placené volno navíc, občerstvení na pracovišti zdarma, možnost kariérního růstu
Volné místo referent,-ka zákaznického servisu pro lokalitu Jiřice.