administrativní pracovník pro nájmy a vyúčtování

  • Brno

Pracovní místo ( administrativní pracovník pro nájmy a vyúčtování ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Úspěšná společnost zabývající se správou nemovitostí příjme schopného pracovníka/ci na pozici administrativní pracovník pro nájmy a vyúčtovánípro pracoviště Brno - Žabovřesky jako zástup za mateřskou dovolenou:
- pracovníci/ka se SŠ vzděláním
- zkušenosti s vyúčtováním služeb a předpisem nájemného a plateb - výhodou
- velmi dobrá znalost práce s PC(MS Word a Excel, MS Outlook)
- výborné komunikační schopnosti, odolnost proti stresu
POŽADUJEME: spolehlivost,samostatnost, pracovitost, přesnost, zodpovědnost,práci v termínech,znalost programu WINDOMY výhodou.
NABÍZÍME:
Nástupní plat dle znalostí a praxe od 19.000 Kč.
Práci ve stabilní a zavedené firmě v dobrém kolektivu.
Zaškolení, zapracování a další odborný růst.
Řadu firemních benefitů: školení a vzdělávání,5 týdnů dovolené,stravenky, odměny dle pracovního řádu.
Pro zájemce, kteří nejsou z Brna a blízkého okolí, je možnost ubytování.
Nabídky a profesní životopis zasílejte na e-mail: info@bytasen.cz , info podá p.Pacáková, tel: 513 030 600.
Volné místo administrativní pracovník pro nájmy a vyúčtování pro lokalitu Brno.

Vložit inzerát