Pracovní místo ( Asistent provozního ředitele ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
ASISTENT PROVOZNÍHO ŘEDITELE
Tato pozice obnáší:
- základní správu IT (připojení síťové tiskárny, instalace SW, řešení problémů uživatelů)
- tvorbu excel tabulek dle požadavků
- správu SW pro automatizaci vyskladňování objednávky a fakturace
- nastavování / hlídání procesů ve firmě
- spoluodpovědnost za bezproblémový chod velkoobchodní části firmy
Požadované znalosti:
- komunikativnost a příjemné vystupování
- pokročilá znalost MS Excel (Index, Kontingenční tabulky, Makra)
- pokročilé znalosti práce s PC
- samostatnost / flexibilita
- chuť se učit novým věcem
Pro tuto pozici bude vaší výhodou
- znalost ERP Pohoda
- komunikativní znalost Anglického jazyka
- základní znalost práce v počítačové síti
Vhodné pro absolventy střední / vysoké školy
Nástupní termín : ihned
Volné místo asistent provozního ředitele pro lokalitu Úpice.