administrativní pracovník/ce technik služeb

  • Brno

Pracovní místo ( administrativní pracovník/ce technik služeb ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Úspěšná společnost zabývající se správou nemovitostí příjme schopného pracovníka/ci na pozici administrativní pracovník technik služeb pro pracoviště Brno - Žabovřesky, Vychodilova 17.
Pracovní náplň :
- zajišťování smluvních vztahů s dodavateli, kontrola dodavatelských faktur, proplácení faktur, refundací a jiných úhrad, zajišťování úklidových pracovníků pro spravované domy, kontrola úklidů , evidence pracovních pomůcek atd.
Požadujeme:
- pracovníci/ka se SŠ vzděláním
- velmi dobrá znalost práce s PC(MS Word a Excel, MS Outlook)
- výborné komunikační schopnosti, odolnost proti stresu
- spolehlivost,samostatnost, pracovitost, přesnost, zodpovědnost.
NABÍZÍME:
Nástupní plat dle znalostí a praxe od 16.500 Kč.
Práci ve stabilní a zavedené firmě v dobrém kolektivu.
Zaškolení, zapracování a další odborný růst.
Řadu firemních benefitů: školení a vzdělávání,5 týdnů dovolené,stravenky, odměny dle pracovního řádu.
Pro zájemce, kteří nejsou z Brna a blízkého okolí, je možnost ubytování.
Nabídky a profesní životopis zasílejte na e-mail: info@bytasen.cz , info podá p.Pacáková, tel: 513 030 600.
Volné místo administrativní pracovník/ce technik služeb pro lokalitu Brno.

Vložit inzerát