Pracovní místo ( Administrativní pracovník/ce - objednávková kancelář ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
z: 18.5.2018 Hledáme šikovného pracovníka/ci pro příjem objednávek a související administrativu v objednávkové kanceláři.
Požadavky: znalost práce s PC, zodpovědnost, příjemný projev, komunikativnost.
Práce na směny: ranní (4,00 -11,30 h), odpolední (13,30 - 21,00).
Vhodné pro zájemce z okolí Hladkých Životic.
Výhody: stravování s příspěvkem zaměstnavatele, zaměstnanecké slevy a balíčky, 3 dny dovolené navíc a další
Kontakt: Ing. Ivo Kraus, telefonicky v pracovní dny v době od 8.00 do 14.00 hodin na č.: 734 282 124, e-mail: kraus.ivo@reznictvi-hh.cz
Volné místo administrativní pracovník/ce - objednávková kancelář pro lokalitu Hladké Životice.