Pracovní místo ( Osobní asistent/ka generální ředitelky ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Pracoviště: Litovelská č.p. 1340/2c, Olomouc.
Náplň práce:
Běžná administrativa, správa kanceláře ředitele
Zabezpečení potřebností spojených se služebními cestami ředitele
Zajištění letenek, vstupenek, rezervací
Telefonní a e-mailová komunikace
Péče o návštěvy a podpora recepce společnosti
Požadujeme:
Vzdělání VŠ/SŠ ekonomického, právního nebo humanitního směru
Schopnost samostatného a zodpovědného zpracování svěřených úkolů, odpovídající pracovní nasazení, kreativní a pozitivní přístup k řešení problémů, vlastní iniciativa, logický úsudek
Praxe na obdobné pozici výhodou
Diskrétnost, loajalita, pečlivost, ochota učit se, odolnost vůči stresu
Znalost anglického jazyka
Nabízíme:
Získání zkušeností z různých oblastí
Řešení zajímavých úkolů
Příjemné pracovní prostředí
Možnost dlouhodobého zaměstnání
Pracovní poměr na dobu určitou.
Životopisy zasílejte POUZE na výše uvedený email.
Volné místo osobní asistent/ka generální ředitelky pro lokalitu Olomouc.