Pracovní místo ( Úředník/ce - referent/ka na úseku údržby a oprav budov v majetku města ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Místo výkonu práce: Městský úřad Vratimov
Předpokladem pro vznik pracovního poměru je splnění kritérií obsažených v ustanovení § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů.
Požadavky:
- Dosažené vzdělání: úplné středoškolské vzdělání se stavebním nebo technickým zaměřením, nebo vysokoškolské vzdělání se stavebním nebo technickým zaměřením
- Požadovaná délka praxe: u stavebního zaměření se nevyžaduje, u technického zaměření minimálně 2 roky ve stavebnictví
- Řidičský průkaz: skupina B
- Další požadavky:
znalost zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu, ve znění pozdějších předpisů
orientace v dozorování realizace staveb
orientace v zadávání veřejných zakázek
dovednost pracovat na PC (Microsoft Word, Microsoft Excel, Internet)
ochota dále se vzdělávat
vysoké komunikační schopnosti
Doklady, které uchazeč přiloží k přihlášce: - životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech
- výpis z evidence Rejstříku trestů (ne starší než 3 měsíce)
- ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
- osobní dotazník
- kopii řidičského průkazu
Přihláška musí obsahovat:
- označení výběrového řízení
- jméno, příjmení, titul
- datum a místo narození
- státní příslušnost
- místo trvalého pobytu
- číslo občanského průkazu
- telefonní kontakt
- datum a podpis
Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, apod.
Písemnou přihlášku a výše požadované doklady uchazeč doručí v zalepené obálce v te