Pracovní místo ( SPECIALISTA/-KA ZÁKAZNICKÉ LINKY - REKLAMAČNÍ TECHNIK/-ČKA ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Pracovní poměr na dobu neurčitou. Nástup možný ihned.
Náplň práce: vyřizování příchozích hovorů a e-mailů zákazníků; řešení zákaznických otázek spojených s využíváním produktů a služeb; předvídat a předcházet případným stížnostem a nepříjemným zákaznickým situacím; přijímání zboží od zákazníků k reklamačnímu řízení, přijímání zboží za účelem odstoupení od kupní smlouvy; vyřizování reklamací s dodavateli zboží; práce s FS Pohoda, fakturace s FS Pohoda.
Požadavky: přátelské jednání se zákazníky, odpovědnost, spolehlivost a pečlivost, uživatelská znalost práce s výpočetní technikou, základní znalost AJ a PJ, flexibilita, ochota učit se novým věcem, dobré komunikační schopnosti, rychlé psaní na PC.
Zaměstnavatel nabízí: příjemné pracovní prostředí a kolektiv, příležitost k dalšímu profesnímu rozvoji, možnost vzdělávání a prostor pro osobní a profesionální růst, velmi dobré mzdové ohodnocení a motivační bonus dle plnění individuálních výsledků na měsíční bázi.
Zájemce prosíme, aby zasílali svůj životopis na e-mail: prace@eoshop.cz
Volné místo specialista/-ka zákaznické linky - reklamační technik/-čka pro lokalitu Jaroměř.